De dag voor vertrek - Reisverslag uit Pernis, Nederland van Kim Meijboom - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Pernis, Nederland van Kim Meijboom - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Oktober 2014 | Nederland, Pernis

Rits dicht. Tas op de grond. Tas weer op tafel. Rits weer open. Heb ik nu alles? Vertwijfeld kijk ik op mijn checklist. Bikini? Check. Hoeveel shirts gebruik moet ik meenemen? En dan heb ik het nog geeneens over mijn rugzak voor in het vliegtuig. Alle medicijnen daar maar in dumpen dan.

Al met al heerst er stress in huize Kim. Ik had mijn tas twee dagen geleden al ingepakt, maar heb er inmiddels de helft weer uitgehaald en vervangen of weggelaten. Het is voor het eerst dat ik zo lang op reis ga. Familie is vandaag al afscheid van genomen, hoewel ik morgen nog even bij mijn moeder op visite ga voor ik opgehaald wordt om naar het vliegtuig te gaan. Kwart over tien stipt vertrekken we richting Schiphol. Je moet immers drie uur van te voren aanwezig zijn.

Bob, mijn parkiet, zit terwijl ik dit schrijf rustig te tjirpen op mijn borst alsof er niks aan de hand is. Morgen moet ik hem naar mijn ouders brengen, iets waar ik niet naar uit kijk. Hij reist gezellig met me mee terwijl ik door het huis raas om alles bij elkaar te hebben. Volgens mij vindt die kleine rotzak het nog leuk ook.

Maargoed, laat ik mijn frustratie niet op mijn huisdieren uiten. In plaats daarvan kan ik beter nog een keertje mijn backpack doorkijken... Morgen is de grote dag!

  • 02 Oktober 2014 - 19:48

    Anja :

    voor bob word goed gezorgd ....jou kennende vergeet je de helft nog ...ik wens je mede reisgenoten veel succes met jou !

  • 02 Oktober 2014 - 20:04

    Ferna:

    Meid, je laatste uurtjes voordat het avontuur begint.
    Wat zul je vannacht lekker slapen

  • 02 Oktober 2014 - 21:00

    Jolanda:

    Ik wens jou een hele fijne reis.
    Dikke knuffel xxx

  • 03 Oktober 2014 - 07:48

    Gonda:

    Lieve Kim,heel veel succes en plz met je avontuur...maarre....waar ga je heen???

  • 03 Oktober 2014 - 09:57

    Alex:

    Spannend!!! Succes mop

  • 03 Oktober 2014 - 12:27

    Anja :

    ze gaat voor 3 weken naar japan gonda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Ik heb nog niet veel reizen gemaakt die verslaglegging waard waren, maar er zijn plannen genoeg. Na mijn afstuderen zou ik graag nog een mooie trip maken en daarna nog heeeeel veel meer!

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 16543

Voorgaande reizen:

02 April 2016 - 17 April 2016

Embrace the unknown!

03 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

日本行きましょう!

Landen bezocht: